VAD ÄR ETT LIVEOMBUD 
Ett LiveOmbudär en ambassadör för Malmö Live Konserthus. En länk mellan oss och ditt nätverk. Genom våra ombud önskar vi också nå en publik som kanske ännu inte upptäckt Malmö Live Konserthus utbud och dess möjligheter. Vår Vision är att skapa en mötesplats för alla och det vill vi göra genom musiken.

VAD GÖR ETT LIVEOMBUD 
Som Liveombud inspirerar och entusiasmerar du din kundkrets, vänner, kollegor, förenings och nätverksmedlemmar med att planera konsertbesök och boka biljetter. Du är kontaktpersonen mellan dem, och oss. Genom tydliga bokningsrutiner och regelbundna ombudsträffar bygger vi en gemenskap tillsammans. Du har egna kontaktkanaler till oss och ombudsförmåner, vilket vi tror ska inspirera dig och kännas som en fin förmån att vara vårt LiveOmbud.

OMBUDSPROGRAM 
Varje säsong är unik med nytt innehåll och utifrån det så skapar vi ett Ombudsprogram. Du bjuds in till konserter, får erbjudanden och förhandsinformation om nyheter under säsongen.
Vi vill att du ska känna dig hemma i konserthuset och alla nya LiveOmbud bjuds på en guidad visning. Ombudsprogrammet är under ständig utveckling, då vi vill vara lyhörda för nya idéer och önskemål och anpassa innehållet till varje unik säsong.

FÖRMÅNER

  • Direktnummer — du når oss direkt och behöver inte vänta i telefonkö
  • Unik mailadress — ger en snabbare hantering och ditt ärende prioriteras
  • Kontaktperson — du för i huvudsak dina ärenden med en och samma person
  • 15 % rabatt per biljett — till de flesta konserter i vår egen regi
  • Var 15e biljett är en fribiljett — till samma konsertdatum/bokning
  • Förhandsinformation om kommande konserter
  • Förtur till biljettreservationföre biljettsläppet till allmänheten
  • Informationsmaterial som hjälp i din kommunikation till ditt nätverk
  • Erbjudanden under året
  • Inbjudan till event

 

VILLKOR
För att få möjlighetatt blivårtLiveOmbud behöver du vid första tillfället köpa minst 10 biljetter.
Ditt LiveOmbudskort och kundnummer är personligt och kan inte användas av någon annan.
Det är endast du som kan göra ändringar i bokningar och reservationer.
Du äger dina biljetter och är vår kontaktperson och värd för din grupp. Dvs du sköter allt från bokning till betalning och hantering av biljetterna.
Enskilda personer i din grupp kan inte göra ändringar i en bokning.
Reserverade biljetter ska bekräftas och betalas 8 veckor före konsert. Vid reservationer över 20 biljetter kan en förskottsbetalning bli aktuell.

Ambassadörskapet och Ombudsprogrammet som LiveOmbud gäller per säsong och förlängs automatiskt till nästa säsong om du når upp till minsta köp som är 20 biljetter, och naturligtvis om du självönskar fortsätta.

Malmö Live Konserthus äger rätten att ändra och justera i Ombudsprogrammet under säsongen.

Vi ser fram emot att lära känna dig och ditt nätverk.
Varmt välkommen som LiveOmbud.

Senast uppdaterat: 2024-09-11