
Vad gör ett Liveombud?
Som Liveombud hjälper du din kundkrets, vänner, kolleger, förenings- och nätverksmedlemmar att planera konsertbesök och boka biljetter på Malmö Live Konserthus.
Smidig bokning, billigare biljetter är bara några av förmånerna. Som Liveombud får du våra nyheter i god tid. Vi tillhandahåller material och bjuder in till event och träffar.
Förmåner
- 15 % ombudsrabatt på biljetter (från första biljetten).
- Var 15:e biljett fri till samma konsertdatum.
- Presentationsmaterial, digitalt och/eller tryckt.
- Inbjudningar till event och träffar.
- Nyhetsbrev via mail.
- 10 % rabatt på matnotan i restaurangen Eatery Social Taqueria i samband med konsert (rabatten gäller endast vid bordsbokningar).
Villkor
- Som Liveombud ska du minst köpa 20 biljetter per säsong.
- Reserverade biljetter ska bekräftas och betalas 8 veckor före konsert. Vid reservationer över 20 biljetter ska förskottsbetalning ske.
- Ditt ombudskort och nummer är personligt och kan inte användas av annan. Det är endast du som kan göra ändringar i bokningar och reservationer.
- Du äger dina biljetter och står som värd för din grupp. Du sköter allt från bokning till betalning och är vår kontaktperson. Enskilda personer i din grupp kan inte göra biljettändringar i Malmö Live Konserthus biljettcenter.
- Ombudsprogrammet gäller per säsong och förlängs automatiskt till nästa säsong om du når upp till kravet att köpa 20 biljetter.
- Malmö Live Konserthus äger rätt att ändra i villkoren under säsongen.
Så blir du Liveombud
Anmäl dig som Liveombud genom att klicka här
Fyll i ansökan och motivera varför just du vill vara Liveombud.
När din ansökan godkänts postar vi ett brev hem till dig med information, login, kundnummer samt ditt ombudskort. Detta är en personlig handling och kan inte överlåtas till annan.
Senast uppdaterad 2019-06-25